Gummy Smile

Günlük hayatınızın bir parçası olmak için gülümsemeyi istiyoruz, bu yüzden Gummy Smile  konusunda kendinizin farkında olduğunu düşünüyorsanız , endişelenmeyin – yardımcı olabiliriz.

Gülümserken çok fazla diş eti göstermek oldukça yaygın bir sorundur. Dişlerinizin çok kısa göründüğünü veya orantısız görünen gülüşünüz konusunda bilinçli olduğunuzu hissetme ve  tedavi etmenin birçok yolu vardır ve dişlerinizi tedavi etmeyi gerektirmeyebilir.

Nedir?

Fazla miktarda diş eti dokusu, küçük dişler veya dişlerin diş etlerinden daha kısa görünmesine neden olan ve genellikle yüz boyutlarını bozan kısa bir üst dudak olduğunda oluşur. Aşırı diş eti dokusu genetik, alanın iltihaplanması veya diğer ilaçların bir sonucu olarak gelişebilir ve zararlı olmasa da sakızlı bir gülümsemeyle mücadele eden birçok kişi için utanç verici olabilir.

Tedavi süreci

Mevcut basit ve risksiz tedavi seçenekleri sayesinde ilgilenilmesi oldukça kolay. Tedavilerde, gülümsemeniz de dudağın yükselmesini önlemek için Botox veya dudak çizgisini düşürmek için kullanılabilecek dudak dolguları bulunur. Sakız hattını önemli ölçüde yükseltmek için kron uzatma da kullanılabilir. Sakız Şekillendirici için en popüler çözümlerden biridir ve sakız çizgisini yükseltmenin etkili bir yoludur.

En iyi sonuçları elde etmek için sık sık yukarıdaki seçeneklerin bir kombinasyonu kullanılır. Bununla birlikte, sakız şekillendirme veya  görünümünü kendi başına azaltmanın etkili bir yoludur . Sizin için doğru tedavi seçeneğini seçmek size yardımcı olmak istediğimiz şeydir ve bu nedenle bilinçli bir karar vermenize yardımcı olmak için  ücretsiz görüntüleme ve ücretsiz danışmanlık hizmeti sunuyoruz  .

Yumuşak doku , ağrısız bir deneyim için bölgeyi uyuşturmak için lokal anestezi altında yapılabilecek oldukça basit bir işlemdir. Yumuşak doku lazeri kullanarak uzman klinisyenlerimizden biri az miktarda fazla sakız dokusunu temizleyecektir. Bu işlem için asgari miktarlar alınması gerekse de, genellikle sonuçlar önemlidir – dişlerin daha uzun süre görünmesini ve gülümsemenin dışına çıkmasını sağlar.

Beyazlatma ile Gummy Smile

• Yumuşak doku , diş eti çizgisini yükseltmek için şekillendiricidir .
  • Tüm lekeler dişlerinizden çıkarıldı
  • Optimum görünüm için diş yeniden şekillendirme
  • Ücretsiz tedavi öncesi simülasyon görüntüleme
  • Tam diş sağlığı kontrolü

Tedavi ve randevu için iletişime geçiniz.